Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651
Назва: ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ: ЧИННИКИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
Інші назви: The health of modern humans: the factors in its improvement
Автори: Демченко, І.І.
Пічкур, М.О.
Тараненко, Г.С.
Максимчук, Б.А.
Браніцька, Т.Р.
Хмеляр, І.М.
Трофіменко, В.О.
Максимчук, І.А.
Ключові слова: валеологія
школярі
студенти
освітній процес
фізична культура
фізичне виховання
Дата публікації: 2019
Видавництво: НПУ імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Тарасенко Г.С., Максимчук Б.А., Браніцька Т.Р., Демченко І.І., Хмеляр І.М., Пічкур М.О., Трофіменко В.О., Максимчук І. А. Здоров’я сучасної людини: чинники його вдосконалення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №11(119)19. С. 174-179.
Серія/номер: УДК;[378:613-047.22]:796.011.3 (043.5)
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах загострилося протиріччя між новими духовно-гуманітарними, екологовалеологічними, соціо-психологічними та геополітичними умовами буття сучасної людини, здоров’я якої залежить від чинників та умов, а механізми впливу на нього знаходяться переважно в руках самої особистості. Загострений інтерес до здоров’я суб’єктів освітнього процесу з боку педагогічної науки в цьому плані має бути скерований на актуалізацію й генералізацію активності цих суб’єктів у бік нових форм і методів здоров’язбереження й здоров’явідтворення. Оскільки практично неможливо об’єднати в рамках конкретно взятого шкільного предмету, як власне і фізичної культури, всі багатоманітні аспекти здоров’я, не можливо здійснити одночасно поліморфний вплив, то резонним постає методологічна гіпотеза про комплементарний характер валеологічного впливу в рамках шкільної дидактики. Якщо виховні заходи й форми шкільної активності більш-менш охоплюють різні сторони розвитку учнівського здоров’я, то окремо взяті шкільні предмети можуть тільки фрагментарно впливати на нього. Осібно тут стоїть ілюстративно-навчальний компонент. Так, у рамках усіх гуманітарних, більшості природничих і частини точних предметів бачиться можливим підбір валеологічно спрямованого навчального матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651
ISSN: 2311-2220
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ Демченко.pdf440,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.