Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:23:24Z-
dc.date.available2019-12-28T06:23:24Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationТенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року). Київ : ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2019. - Ч.1. - 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661-
dc.descriptionУ тезах описується послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мовиuk_UA
dc.description.abstractРозпочинаючи роботу над певною порцією лексичного матеріалу, вчитель насамперед враховує його призначення - поповнення активного чи пасивного запасу, а також його категорію - повнозначні чи структурно-службові слова. Відповідно до цього визначається і послідовність його засвоєння. Активний запас. За існуючих умов недоцільно занадто розширювати його межі. Натомість кожну порцію його потрібно опрацьовувати ретельно, цілеспрямовано і довготривалоuk_UA
dc.publisherГО "Київська наукова організація педагогіки та психології"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.9+37.01 (063) Т33-
dc.subjectлексикаuk_UA
dc.subjectальтернативні запитанняuk_UA
dc.subjectПасивний запасuk_UA
dc.subjectтранскрипціяuk_UA
dc.titleПослідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.