Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
Title: Послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Keywords: лексика
альтернативні запитання
Пасивний запас
транскрипція
Issue Date: Nov-2019
Publisher: ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології"
Citation: Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року). Київ : ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2019. - Ч.1. - 116 с.
Series/Report no.: УДК;159.9+37.01 (063) Т33
Abstract: Розпочинаючи роботу над певною порцією лексичного матеріалу, вчитель насамперед враховує його призначення - поповнення активного чи пасивного запасу, а також його категорію - повнозначні чи структурно-службові слова. Відповідно до цього визначається і послідовність його засвоєння. Активний запас. За існуючих умов недоцільно занадто розширювати його межі. Натомість кожну порцію його потрібно опрацьовувати ретельно, цілеспрямовано і довготривало
Description: У тезах описується послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.