Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
Title: | Послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови |
Authors: | Байдюк, Любов Миколаївна Сич, Марія Вікторівна |
Keywords: | лексика альтернативні запитання Пасивний запас транскрипція |
Issue Date: | Nov-2019 |
Publisher: | ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології" |
Citation: | Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року). Київ : ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2019. - Ч.1. - 116 с. |
Series/Report no.: | УДК;159.9+37.01 (063) Т33 |
Abstract: | Розпочинаючи роботу над певною порцією лексичного матеріалу, вчитель насамперед враховує його призначення - поповнення активного чи пасивного запасу, а також його категорію - повнозначні чи структурно-службові слова. Відповідно до цього визначається і послідовність його засвоєння. Активний запас. За існуючих умов недоцільно занадто розширювати його межі. Натомість кожну порцію його потрібно опрацьовувати ретельно, цілеспрямовано і довготривало |
Description: | У тезах описується послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОСЛІДОВНІСТЬ ОПРАЦЮВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ ОДИНИЦІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 305,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.