Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11664
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВ
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Ключові слова: малочисельність
клас-комплект
школа
дидактика
Дата публікації: 26-жов-2018
Видавництво: ГО "Львівська педагогічна спільнота"
Бібліографічний опис: Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, 26-27 жовтня 2018 року). - Львів: ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2018. - Ч.1. - 140 с.
Серія/номер: УДК;159.9+37.01 (063) П 86
Короткий огляд (реферат): Урок в малочисельній початковій школі має свої специфічні особливості, які відрізняють його від загальноприйнятого в дидактиці розуміння уроку в початковій школі. Фактично урок у малочисельній школі – це два, а інколи і три уроки, зведені в один, який проводиться в одному приміщенні, одним учителем, в один і той самий час.
Опис: у тезах розкриваються ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11664
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВ.pdf198,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.