Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11665
Назва: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Ключові слова: Особистісно орієнтоване навчання
компетентісний підхід
мовний досвід
полікультурне середовище
Дата публікації: 28-вер-2018
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28-29 вересня 2018 р. – К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського. 2018. – 204 с.
Серія/номер: УДК;37.01 + 159.9(063) С 91
Короткий огляд (реферат): Зростання освітнього, виховного і розвивального значень англійської мови у житті суспільства і кожної людини, а також наявність багатомовного і полікультурного середовища в усіх євро країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Втілення цього напряму у практику нових підходів, визнаних на міжнародному та державному рівнях, а саме: компетентісного і стандарто-орієнтованого.
Опис: у тезах описано СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11665
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.