Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:45:08Z-
dc.date.available2019-12-28T06:45:08Z-
dc.date.issued2018-10-26-
dc.identifier.citationМатеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 40. ‒ 767 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674-
dc.descriptionтези озкривають сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завданьuk_UA
dc.description.abstractКлючове поняття, яке розкриває сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань (О. Пометун), – це «взаємодія» як безпосередня міжособистісна комунікація, найважливіша особливість якої – здатність особистості «приймати роль іншого», відповідно інтерпретувати ситуацію і конструювати власні дії відповідно до того, як її сприймає партнер зі спілкування чи група. У такому випадку педагогічна взаємодія – це обмін діяльністю між викладачем і студентами, в якому діяльність одного обумовлює діяльність іншого чи інших.uk_UA
dc.publisherМатеріали науково-практичної інтернет-конференції розміщені на сайті: http://confscience.webnode.com.uauk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;001(477)«19/20»-
dc.relation.ispartofseriesББК;72(4Укр)63 В 54-
dc.subjectпсиходидактикаuk_UA
dc.subjectситуативні завданняuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.titleПСИХОДИДАКТИЧНА ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.