Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Сич, Марія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T07:10:37Z | - |
dc.date.available | 2019-12-28T07:10:37Z | - |
dc.date.issued | 2019-11-08 | - |
dc.identifier.citation | Актуальні проблеми психології та педагогіки: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м.Харків, Україна, 8-9 листопада 2019 р.). - Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2018. - 140 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684 | - |
dc.description | в методичній літературі-вживається термін «письмо» у вузькому значенні і це означає техніку використання графічної та орфографічної систем даної мови, а також термін «письмо» в широкому значенні, тобто писемне мовлення-вміння викладати думки у письмовій формі, Р | uk_UA |
dc.description.abstract | Як зазначається в Державному освітньому стандарті з іноземних мов, володіння письмом передбачає досягнення елементарної комунікативної компетенції, яка забезпечує учневі вміння в найбільш типових ситуаціях повсякденного спілкування за допомогою письма: - заповнити нескладну анкету, формуляр чи опитувальний лист; написати привітальну листівку зарубіжному ровеснику до одного із свят, що відмічається у країні, мова якої вивчається, а також до дня народження; - написати листа зарубіжному ровеснику; - скласти нотатки для себе або для інших людей, написати коротке повідомлення. Щоб досягти такого рівня володіння писемним мовленням, учні повинні систематично виконувати конкретні комунікативні завдання | uk_UA |
dc.publisher | Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.9+37.01 (063) А 43 | - |
dc.subject | письмо | uk_UA |
dc.subject | орфографія | uk_UA |
dc.subject | графічні навички | uk_UA |
dc.subject | звуко-графічні асоціації | uk_UA |
dc.title | НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПИСЬМА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПИСЬМА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 277,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.