Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684
Title: НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПИСЬМА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Keywords: письмо
орфографія
графічні навички
звуко-графічні асоціації
Issue Date: 8-Nov-2019
Publisher: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень"
Citation: Актуальні проблеми психології та педагогіки: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м.Харків, Україна, 8-9 листопада 2019 р.). - Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2018. - 140 с.
Series/Report no.: УДК;159.9+37.01 (063) А 43
Abstract: Як зазначається в Державному освітньому стандарті з іноземних мов, володіння письмом передбачає досягнення елементарної комунікативної компетенції, яка забезпечує учневі вміння в найбільш типових ситуаціях повсякденного спілкування за допомогою письма: - заповнити нескладну анкету, формуляр чи опитувальний лист; написати привітальну листівку зарубіжному ровеснику до одного із свят, що відмічається у країні, мова якої вивчається, а також до дня народження; - написати листа зарубіжному ровеснику; - скласти нотатки для себе або для інших людей, написати коротке повідомлення. Щоб досягти такого рівня володіння писемним мовленням, учні повинні систематично виконувати конкретні комунікативні завдання
Description: в методичній літературі-вживається термін «письмо» у вузькому значенні і це означає техніку використання графічної та орфографічної систем даної мови, а також термін «письмо» в широкому значенні, тобто писемне мовлення-вміння викладати думки у письмовій формі, Р
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.