Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684
Title: | НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПИСЬМА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Authors: | Байдюк, Любов Миколаївна Сич, Марія Вікторівна |
Keywords: | письмо орфографія графічні навички звуко-графічні асоціації |
Issue Date: | 8-Nov-2019 |
Publisher: | Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень" |
Citation: | Актуальні проблеми психології та педагогіки: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м.Харків, Україна, 8-9 листопада 2019 р.). - Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2018. - 140 с. |
Series/Report no.: | УДК;159.9+37.01 (063) А 43 |
Abstract: | Як зазначається в Державному освітньому стандарті з іноземних мов, володіння письмом передбачає досягнення елементарної комунікативної компетенції, яка забезпечує учневі вміння в найбільш типових ситуаціях повсякденного спілкування за допомогою письма: - заповнити нескладну анкету, формуляр чи опитувальний лист; написати привітальну листівку зарубіжному ровеснику до одного із свят, що відмічається у країні, мова якої вивчається, а також до дня народження; - написати листа зарубіжному ровеснику; - скласти нотатки для себе або для інших людей, написати коротке повідомлення. Щоб досягти такого рівня володіння писемним мовленням, учні повинні систематично виконувати конкретні комунікативні завдання |
Description: | в методичній літературі-вживається термін «письмо» у вузькому значенні і це означає техніку використання графічної та орфографічної систем даної мови, а також термін «письмо» в широкому значенні, тобто писемне мовлення-вміння викладати думки у письмовій формі, Р |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПИСЬМА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 277,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.