Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11685
Title: РОЗВИТОК ВМІНЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Keywords: критичне мислення
синтез
класифікація
узагальнення
Issue Date: 11-Oct-2019
Publisher: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень"
Citation: Актуальні проблеми педагогіки та психології : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м.Харків, Україна, 11-12 жовтня 2019 р.). - Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2019. - 156с с.
Series/Report no.: УДК;37.01 + 159.9(063) А 43
Abstract: У Національній доктрині розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті визначено головну мету, яка полягає в створенні умов для особистісного розвитку та творчої самореалізації кожного громадянина України, формуванні покоління, здатного навчатися впродовж усього життя, створювати та розвивати цінності громадянського суспільства тощо [1, с. 21]. Тому від сучасного навчального закладу вимагається запровадження нових підходів до навчання, які забезпечують розвиток у учнів необхідних компетенцій. Одним з таких підходів є формування під час навчання навичок критичного мислення, яке разом із фаховою і соціальною компетентністю забезпечує конкурентноздатність і мобільність освіченої людини на ринку праці, її готовність жити і працювати в умовах неперервних змін [1, с. 21–22]. Критичне мислення – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших [2, с. 45].
Description: Критичне мислення – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11685
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.