Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11882
Назва: | Modern interpretation of psychodidactic ideas of J.A. Comenius |
Інші назви: | Сучасна інтерпретація психодидактичних ідей Я.А. Коменського |
Автори: | Kobernyk, Alexander Tkachuk, Myroslava Osadchenko, Inna |
Ключові слова: | Ян Амос Коменський Велика дидактика психодидактика ідея вільного навчання ідея значущості ролі вчителя |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach |
Бібліографічний опис: | Alexander Kobernyk, Inna Osadchenko, Myroslava Tkachuk Modern interpretation of psychodidactic ideas of J.A. Comenius. JAN AMOS KOMEŃSKI W EPOCE WSPÓŁCZESNOŚCI: odczytania – kontynuacje – krytyka. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach - 2019. p. 61-87 |
Короткий огляд (реферат): | У статті шляхом аналізу та порівняння сучасних наукових джерел й Великої дидактики Яна Амоса Коменського нами здійснено сучасну інтерпретацію його психодидактичих ідей. Обгрунтовано, що психодидактичні гасла видатного педагога успішно інтерпретуються у чинних освітніх документах та на практиці у контексті реалізації двох ідей: ідеї вільного навчання та виховання – без примусу (пріоритетність принципу природовідповідності; запровадження інклюзивного навчання; індивідуальний підхід до кожної дитини) та ідеї значущості ролі вчителя (суб’єкт-суб’єктні стосунки учителя і учнів; гуманізм педагога; застосування педагогіки партнерства; застосування педагогіки успіху). На основі аналізу психодидактичної спадщини Коменського виокремлено актуальність підходів, запропонованих ученим. На цій основі визначаються тенденції сучасного розвитку освітнього середовища і його подальші перспективи. Констатовано, що провідні психодидактичні ідеї Я. А. Коменського закладені в основу чинної Концепції «Нова українська школа», що нині активно реалізується. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11882 |
ISSN: | 2450-7245 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | 5,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.