Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11924
Title: | Проблеми економічної історії України у дослідженнях представників київської історико-економічної школи М. В. Довнар-Запольського |
Authors: | Фицик, Ігор Дмитрович Фицик, Лариса Анатоліївна |
Keywords: | київська історико-економічна школа М. В. Довнар-Запольського економічна історія України представники школи М.В. Довнар-Запольського учні М .В. Довнар-Запольського 20-30 ті рр. XX ст. історико-економічні дослідження |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Умань : Візаві |
Citation: | Фицик І. Д. Проблеми економічної історії України у дослідженнях представників київської історико-економічної школи М. В. Довнар-Запольського / Фицик І. Д., Фицик Л. А. // Актуальні дослідження суспільних наук : матеріали V Всеукр. наук. конф., (м. Умань, 21 берез. 2019 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. філософії та сусп. дисциплін. – Умань : Візаві, 2019. – С. 61–70. |
Series/Report no.: | УДК;330.8(477) |
Abstract: | У статті розглядається науковий доробок представників київської історико-економічної школи у дослідження проблем економічної історії України. Акцентовано увагу на проблематику досліджень учнів М. В. Довнар-Запольського у 20-30-ті рр. XX ст., виділено їх праці. Виявлено, що методологія представників школи перебувала під домінуючим впливом історико-економічних поглядів їх учителя М. В. Довнар-Запольського. Зроблено висновок, що переважна більшість праць українських істориків була присвячена вивченню соціально-економічних процесів в українській гетьманській державі середини XVII – останньої третини XVIIIст. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11924 |
Appears in Collections: | Історичний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Problemy_ekonomichnoi_istorii_Ukrainy_u_doslidzhenniakh_predstavnykiv_kyivskoi_istoryko-ekonomichnoi_shkoly_M._V._Dovnar-Zapolskoho.pdf | 393,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.