Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12005
Назва: Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики.
Автори: Годованюк, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: методична підготовка
системний підхід,
система
майбутні вчителі математики.
Дата публікації: вер-2019
Видавництво: Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Годованюк Т.Л. Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. № 3 (66), вересень 2019. С. 71 – 75. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-14.pdf
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку суспільства математична освіта є надзвичайно важливим індикатором інтелектуального розвитку підростаючого покоління та його підготовки до життя. Відповідно, надзвичайної актуальності набуває проблема методичної підготовки майбутніх учителів математики. У зв’язку з цим виникає потреба врахування системного підходу в методичній підготовці студентів, як основи для досягнення педагогічної майстерності та орієнтації на постійний професійний розвиток упродовж всього життя. Системний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя математики розглядатимемо як методологічний підхід, при якому методична підготовка розглядається як система, що є сукупністю взаємопов’язаних структурних елементів, кожен з яких має чітко визначену мету та передбачуваний кінцевий результат, відповідні ресурси, прямий та зворотній зв'язок, а також зв'язок із зовнішнім середовищем. Ключовим поняттям реалізації системного підходу у методичній підготовці майбутніх учителів математики є поняття системи. В реальній дійсності будь-яка система не може існувати (функціонувати) ізольовано або відокремлено від середовища, що її оточує. Середовище завжди впливає за допомогою деяких факторів на внутрішній стан системи. У свою чергу система не може бути нейтральною до зовнішнього середовища. Вплив факторів зовнішнього середовища на систему характеризують вхідними (екзогенними) величинами, а елементи системи, на які відбувається вплив, називають «входами» системи. З позиції реалізації системного підходу у методичній підготовці майбутніх учителів математики, спочатку варто на основі педагогічного дослідження визначити параметри «виходу» (кінцевий результат), а саме які компетентності мають бути сформовані у студентів та на яких етапах підготовки. Наступним кроком є визначення параметру «входу», тобто досліджується потреба у відповідних ресурсах, яка визначається після детального вивчення освітньо-організаційного рівня запропонованої системи методичної підготовки та параметрів зовнішнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12005
ISSN: 2518-7813
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ped-visnik-66-2019-14.pdfГодованюк Т.Л. Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. № 3 (66), вересень 2019. С. 71 – 75. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-14.pdf402,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.