Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12005
Назва: | Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. |
Автори: | Годованюк, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | методична підготовка системний підхід, система майбутні вчителі математики. |
Дата публікації: | вер-2019 |
Видавництво: | Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Годованюк Т.Л. Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. № 3 (66), вересень 2019. С. 71 – 75. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-14.pdf |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства математична освіта є надзвичайно важливим індикатором інтелектуального розвитку підростаючого покоління та його підготовки до життя. Відповідно, надзвичайної актуальності набуває проблема методичної підготовки майбутніх учителів математики. У зв’язку з цим виникає потреба врахування системного підходу в методичній підготовці студентів, як основи для досягнення педагогічної майстерності та орієнтації на постійний професійний розвиток упродовж всього життя. Системний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя математики розглядатимемо як методологічний підхід, при якому методична підготовка розглядається як система, що є сукупністю взаємопов’язаних структурних елементів, кожен з яких має чітко визначену мету та передбачуваний кінцевий результат, відповідні ресурси, прямий та зворотній зв'язок, а також зв'язок із зовнішнім середовищем. Ключовим поняттям реалізації системного підходу у методичній підготовці майбутніх учителів математики є поняття системи. В реальній дійсності будь-яка система не може існувати (функціонувати) ізольовано або відокремлено від середовища, що її оточує. Середовище завжди впливає за допомогою деяких факторів на внутрішній стан системи. У свою чергу система не може бути нейтральною до зовнішнього середовища. Вплив факторів зовнішнього середовища на систему характеризують вхідними (екзогенними) величинами, а елементи системи, на які відбувається вплив, називають «входами» системи. З позиції реалізації системного підходу у методичній підготовці майбутніх учителів математики, спочатку варто на основі педагогічного дослідження визначити параметри «виходу» (кінцевий результат), а саме які компетентності мають бути сформовані у студентів та на яких етапах підготовки. Наступним кроком є визначення параметру «входу», тобто досліджується потреба у відповідних ресурсах, яка визначається після детального вивчення освітньо-організаційного рівня запропонованої системи методичної підготовки та параметрів зовнішнього середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12005 |
ISSN: | 2518-7813 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ped-visnik-66-2019-14.pdf | Годованюк Т.Л. Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. № 3 (66), вересень 2019. С. 71 – 75. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-14.pdf | 402,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.