Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-02-24T12:49:37Z-
dc.date.available2020-02-24T12:49:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГодованюк Т.Л. Навчальний тренінг як інновація у методичній підготовці майбутніх учителів математики. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси, 2019. № 2.2019. С. 141-146. URL: http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3299uk_UA
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12008-
dc.description.abstractРозглянуто впровадження інноваційних технологій у навчання студентів педагогічних університетів з метою підготовки сучасного вчителя математики. Розкрито зміст поняття «тренінг». Зазначено, що одним із видів тренінгів, які доцільно використовувати у підготовці майбутніх учителів математики є тематичні тренінги. Запропоновано теми навчальних тренінгів з курсу «Методика навчання математики»: «Засоби навчання», «Сучасний урок математики», «Контроль навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики», «Методика вивчення звичайних дробів», «Методика вивчення теми: «Функції в курсі алгебри основної школи»», «Методика вивчення теми: «Многогранники»». Визначено основну мету запропонованих тренінгів - накопичення майбутніми вчителями математики професійних знань, практичних умінь і навичок, опанування новими технологіями, розвиток їхнього власного творчого потенціалу, здатності до прийняття рішень, до взаємодії тощо. Вказано вимоги до змісту тренінгу. Визначено структуру тренінга та описано окремі методики, які варто використовувати на різних етапах навчального тренінгу під час вивчення курсу «Методика навчання математики». Основну увагу зосереджено на методиках, які безпосередньо пов’язанні із засвоєнням навчального матеріалу і формуванням фахових практичних вмінь та навичок, генеруванням нових ідей та альтернативних рішень, розвитком творчої ініціативи студентів, вихованням відповідальності, креативності, самостійності. До кожної із запропонованих методик, зокрема, «Мейкерство», «Оригаметрія», «Дослідник» та «Геймифікація» наведено конкретні приклади завдань, які варто пропонувати майбутнім вчителям математики, з метою розвитку у них навичок критичного та творчого мислення, самостійності та формування професійних навичок.uk_UA
dc.publisherЧеркасиuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectсучасний вчительuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.subjectнавчальний тренінгuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk_UA
dc.titleНавчальні тренінги як інновація у методичній підготовці майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdfГодованюк Т.Л. Навчальний тренінг як інновація у методичній підготовці майбутніх учителів математики. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси, 2019. № 2.2019. С. 141-146. URL: http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3299383,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.