Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12008
Title: | Навчальні тренінги як інновація у методичній підготовці майбутніх учителів математики |
Authors: | Годованюк, Тетяна Леонідівна |
Keywords: | інновації сучасний вчитель методична підготовка навчальний тренінг майбутні вчителі математики |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Черкаси |
Citation: | Годованюк Т.Л. Навчальний тренінг як інновація у методичній підготовці майбутніх учителів математики. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси, 2019. № 2.2019. С. 141-146. URL: http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3299 |
Abstract: | Розглянуто впровадження інноваційних технологій у навчання студентів педагогічних університетів з метою підготовки сучасного вчителя математики. Розкрито зміст поняття «тренінг». Зазначено, що одним із видів тренінгів, які доцільно використовувати у підготовці майбутніх учителів математики є тематичні тренінги. Запропоновано теми навчальних тренінгів з курсу «Методика навчання математики»: «Засоби навчання», «Сучасний урок математики», «Контроль навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики», «Методика вивчення звичайних дробів», «Методика вивчення теми: «Функції в курсі алгебри основної школи»», «Методика вивчення теми: «Многогранники»». Визначено основну мету запропонованих тренінгів - накопичення майбутніми вчителями математики професійних знань, практичних умінь і навичок, опанування новими технологіями, розвиток їхнього власного творчого потенціалу, здатності до прийняття рішень, до взаємодії тощо. Вказано вимоги до змісту тренінгу. Визначено структуру тренінга та описано окремі методики, які варто використовувати на різних етапах навчального тренінгу під час вивчення курсу «Методика навчання математики». Основну увагу зосереджено на методиках, які безпосередньо пов’язанні із засвоєнням навчального матеріалу і формуванням фахових практичних вмінь та навичок, генеруванням нових ідей та альтернативних рішень, розвитком творчої ініціативи студентів, вихованням відповідальності, креативності, самостійності. До кожної із запропонованих методик, зокрема, «Мейкерство», «Оригаметрія», «Дослідник» та «Геймифікація» наведено конкретні приклади завдань, які варто пропонувати майбутнім вчителям математики, з метою розвитку у них навичок критичного та творчого мислення, самостійності та формування професійних навичок. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12008 |
ISSN: | 2076-586Х |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | Годованюк Т.Л. Навчальний тренінг як інновація у методичній підготовці майбутніх учителів математики. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси, 2019. № 2.2019. С. 141-146. URL: http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3299 | 383,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.