Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12030
Назва: | ВИХОВУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ СПІКУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШЕІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ГРУПОВОЇ РОБОТИ |
Автори: | Коберник, Галина Іванівна |
Ключові слова: | виховуючий потенціал шкільний вік групова робота освіта гаджет спілкування процес учіння розвиток сучасні технології молодший школяр |
Дата публікації: | 11-жов-2019 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Коберник Галина. Виховуючий потенціал спілкування учнів молодшого шкільного віку в умовах групової роботи / Г. І. Коберник // Інновації в освіті: здобутки та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Умань, 11 жовтня 2019 року / гол. ред. Коберник Г. І. – Умань, УДПУ, 2019. – с. 31–34. |
Короткий огляд (реферат): | Останнє десятиріччя характеризується постійним швидким зростанням суспільного й індивідуального значення освіти, що сприяє змінам у характері навчання в сучасній школі. Ці зміни зумовлюються, насамперед, внутрішніми факторами розвитку нового покоління. Варто зазначити, що сучасні діти позбавлені здорового дитинства, вони знаходяться в жaхливому емоційному стані, це діти, які, у зв’язку з проблемами майбутніх мам, ще в утробі по-іншому сформувалися, діти навчанням яких почали досить рано займатися, діти яким надана була можливість надто рано і на тривалий час користуватися гаджетами, замість спілкування з батьками, замість слухання казок т. п. Переважно це діти, які не доотримали уваги з боку дорослих, тому для них так важливо бути почутими, щоб дослухалися до їхньої думки, звертали на них увагу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12030 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИХОВУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ СПІКУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ГРУПОВОЇ РОБОТИ.pdf | 238,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.