Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12032
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ЕЛЛЕН КЕЙ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ КІН. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ.
Автори: Кушнір, Валентина
Ключові слова: Еллен Кей
експериментальна педагогіка
дитячий садок
домашнє виховання
теорія вільного виховання
європейська система освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Кушнір В. Педагогічні ідеї Еллен Кей у контексті розвитку європейської системи освіти кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / Зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету. № 3 (2019). С. 97-102
Серія/номер: УДК;37(485)(092)"18/19"
DOI:;10.31499/2307-4906.3.2019.190335
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто педагогічні ідеї Еллен Кей у контексті розвитку європейської системи освіти кін. ХІХ – поч. ХХ ст. Здійснено ретроспективний аналіз поглядів педагога на розвиток експериментальної системи освіти, самоцінність періоду дитинства, виявлено її ставлення до суспільного виховання. З’ясовано, що попри підтримку розвитку суспільного виховання, Еллен Кей була переконаною прихильницею домашнього виховання. Окреслено причини, які виокремила Еллен Кей, що зумовлюють потребу обережного масового введення дитячих садків
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12032
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Еллен Кей.pdf494,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.