Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12097
Назва: Методологічі підходи формування валеологічної компетентності майбутніх вчителів математики.
Автори: Возносименко, Дарія Анатоліївна
Іщенко, Галина Володимирівна
Ключові слова: майбутні учителі математики
валеологічна компететність
методологічні підходи
підготовка
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ–Львів–Бережани– Гомель
Бібліографічний опис: Возносименко Д. А., Іщенко Г.В. Методологічі підходи формування валеологічної компетентності майбутніх вчителів математики. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [упорядник Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель, 2019. Вип. 4: в 2-х томах. Т. 2. С.131-135
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:51]:613(043.2)
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано, що система формування валеологічної компетентності у майбутніх вчителів математики базується на комплексній реалізації таких методологічних підходів, як аксіологічний, діяльнісний, індивідуальний, компетентнісний, що оптимізуватиме професійну підготовку студентів у закладі вищої освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12097
ISSN: 2663-9718
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-4-2.pdfВозносименко Д. А., Іщенко Г.В. Методологічі підходи формування валеологічної компетентності майбутніх вчителів математики. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [упорядник Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель, 2019. Вип. 4: в 2-х томах. Т. 2. С.131-1356,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.