Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12124
Назва: | Критерії готовності вчителів до запобігання та розв'язання конфліктів у професійній діяльності |
Автори: | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна Каленич, Альона |
Ключові слова: | критерій професійна діяльність вчитель конфлікт педагогічний процес |
Дата публікації: | 10-жов-2019 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Каленич Альона, Перепелюк Тетяна. Критерії готовності вчителів до запобігання та розв’язання конфліктів у професійній діяльності. МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року // FOLIA COMENIANA: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. – С. 88-89. |
Серія/номер: | УДК;37(477) (06) М;74 |
Короткий огляд (реферат): | Для запобігання та розв’язання конфліктів було дібрано критерії з відповідними показниками: спонукальний (наявність позитивної мотивації на педагогічну діяльність, толерантне ставлення до учасників педагогічного процесу); змістово-операціональний (обізнаність із видами конфліктів, наявність організаційних та комунікативних умінь); регулятивно-оцінний (уміння добирати педагогічно доцільну поведінку в конфліктній ситуації, наявність рефлексивних умінь та умінь визначати причини конфліктів) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12124 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зб_тез_конф_10-11.10.19.pdf | 5,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.