Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, Ірина Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-16T14:45:46Z | - |
dc.date.available | 2020-04-16T14:45:46Z | - |
dc.date.issued | 2018-09 | - |
dc.identifier.citation | Резніченко І.Г. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2018. Вип. 59. С. 279-285 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна на сьогодні тема педагогічного партнерства сім’ї і школи в умовах Нової української школи. Визначено, що метою такого партнерства є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї до супроводу дитини у освітньому процесі. З’ясовано психолого-педагогічні правила та вимоги для встановлення емоційного контакту для взаємодії класного керівника з родиною учня. Встановлено умови ефективності співпраці між батьками, вчителем та учнями. Охарактеризовано традиційні(батьківські збори, тренінги, індивідуальні бесіди) та інноваційні (спільне навчання, батьківські майстер-класи, креатив-бій) форми співпраці сім’ї та школи. | uk_UA |
dc.publisher | АЛМІ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.017:[379.81:372] | - |
dc.subject | педагогічне партнерство | uk_UA |
dc.subject | взаємодія сім’ї і школи | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | традиційні форми співпраці | uk_UA |
dc.subject | інноваційні форми співпраці | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резніченко І.Г. фахова стаття 2018.pdf | 250,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.