Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Геннадіївна-
dc.date.accessioned2020-04-16T14:45:46Z-
dc.date.available2020-04-16T14:45:46Z-
dc.date.issued2018-09-
dc.identifier.citationРезніченко І.Г. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2018. Вип. 59. С. 279-285uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна на сьогодні тема педагогічного партнерства сім’ї і школи в умовах Нової української школи. Визначено, що метою такого партнерства є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї до супроводу дитини у освітньому процесі. З’ясовано психолого-педагогічні правила та вимоги для встановлення емоційного контакту для взаємодії класного керівника з родиною учня. Встановлено умови ефективності співпраці між батьками, вчителем та учнями. Охарактеризовано традиційні(батьківські збори, тренінги, індивідуальні бесіди) та інноваційні (спільне навчання, батьківські майстер-класи, креатив-бій) форми співпраці сім’ї та школи.uk_UA
dc.publisherАЛМІuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.017:[379.81:372]-
dc.subjectпедагогічне партнерствоuk_UA
dc.subjectвзаємодія сім’ї і школиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectтрадиційні форми співпраціuk_UA
dc.subjectінноваційні форми співпраціuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резніченко І.Г. фахова стаття 2018.pdf250,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.