Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221
Title: ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ
Authors: Резніченко, Ірина Геннадіївна
Keywords: педагогічне партнерство
взаємодія сім’ї і школи
освітній процес
традиційні форми співпраці
інноваційні форми співпраці
Нова українська школа
тренінг
Issue Date: Sep-2018
Publisher: АЛМІ
Citation: Резніченко І.Г. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2018. Вип. 59. С. 279-285
Series/Report no.: УДК;378.017:[379.81:372]
Abstract: У статті розглядається актуальна на сьогодні тема педагогічного партнерства сім’ї і школи в умовах Нової української школи. Визначено, що метою такого партнерства є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї до супроводу дитини у освітньому процесі. З’ясовано психолого-педагогічні правила та вимоги для встановлення емоційного контакту для взаємодії класного керівника з родиною учня. Встановлено умови ефективності співпраці між батьками, вчителем та учнями. Охарактеризовано традиційні(батьківські збори, тренінги, індивідуальні бесіди) та інноваційні (спільне навчання, батьківські майстер-класи, креатив-бій) форми співпраці сім’ї та школи.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Резніченко І.Г. фахова стаття 2018.pdf250,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.