Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221
Title: | ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ |
Authors: | Резніченко, Ірина Геннадіївна |
Keywords: | педагогічне партнерство взаємодія сім’ї і школи освітній процес традиційні форми співпраці інноваційні форми співпраці Нова українська школа тренінг |
Issue Date: | Sep-2018 |
Publisher: | АЛМІ |
Citation: | Резніченко І.Г. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2018. Вип. 59. С. 279-285 |
Series/Report no.: | УДК;378.017:[379.81:372] |
Abstract: | У статті розглядається актуальна на сьогодні тема педагогічного партнерства сім’ї і школи в умовах Нової української школи. Визначено, що метою такого партнерства є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї до супроводу дитини у освітньому процесі. З’ясовано психолого-педагогічні правила та вимоги для встановлення емоційного контакту для взаємодії класного керівника з родиною учня. Встановлено умови ефективності співпраці між батьками, вчителем та учнями. Охарактеризовано традиційні(батьківські збори, тренінги, індивідуальні бесіди) та інноваційні (спільне навчання, батьківські майстер-класи, креатив-бій) форми співпраці сім’ї та школи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Резніченко І.Г. фахова стаття 2018.pdf | 250,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.