Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12263
Назва: | Сутність та структура методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи |
Автори: | Стеценко, Надія Миколаївна |
Ключові слова: | компетентність компетенція компетентнісний підхід методична компетентність керівника освітнього закладу методична освіченість методичне мислення методична культура. методична творчість |
Дата публікації: | 23-лис-2017 |
Видавництво: | ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Надія Стеценко. Сутність та структура методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи. / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Випуск 57. – 343 с. (с. 120-127). |
Серія/номер: | УДК;37.091.113 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено сутність понять «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід» та «методична компетентність керівника освітнього закладу». З’ясовано, що методичні компетентності є провідними у системі професійних компетентностей керівника загальноосвітньої установи, оскільки вони визначають рівень володіння всіма іншими компетентностями. Встановлено, що у загальному вигляді структура методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи може бути представлена такими компонентами: методична освіченість, методичне мислення, методична творчість, методична культура. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12263 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sutnist_kompet.pdf | 541,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.