Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12263
Назва: Сутність та структура методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи
Автори: Стеценко, Надія Миколаївна
Ключові слова: компетентність
компетенція
компетентнісний підхід
методична компетентність керівника освітнього закладу
методична освіченість
методичне мислення
методична культура.
методична творчість
Дата публікації: 23-лис-2017
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Надія Стеценко. Сутність та структура методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи. / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Випуск 57. – 343 с. (с. 120-127).
Серія/номер: УДК;37.091.113
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність понять «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід» та «методична компетентність керівника освітнього закладу». З’ясовано, що методичні компетентності є провідними у системі професійних компетентностей керівника загальноосвітньої установи, оскільки вони визначають рівень володіння всіма іншими компетентностями. Встановлено, що у загальному вигляді структура методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи може бути представлена такими компонентами: методична освіченість, методичне мислення, методична творчість, методична культура.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12263
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sutnist_kompet.pdf541,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.