Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12342
Назва: ІНШОМОВНА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА
Автори: Бондар, Галина Олександрівна
Ключові слова: Іншомовна професійна компетентність
знання
іноземна мова
іноземна мова
майбутній вчитель
уміння
навички
професійна діяльність
особистість
розвиток
Дата публікації: 2019
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка
Бібліографічний опис: Бондар Г. Іншомовна професійна компетентність майбутніх фахівців педагогічного профілю як теоретична проблема // Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С.58-61.
Короткий огляд (реферат): У той же час аналіз публікацій свідчить про те, що незважаючи на значну вивченість теоретичних і практичних аспектів мовної підготовки фахівців, проблема формування іншомовної професійної компетентності саме майбутніх вчителів початкових класів не знайшла місця в науковій літературі. Питання формування іншомовної професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів вимагає особливої уваги і окремого наукового дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12342
ISSN: 2521-1919(Online)
2415-7988(Print)
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
165-Текст статті-253-1-10-20191217.pdf712,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.