Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12342
Назва: | ІНШОМОВНА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА |
Автори: | Бондар, Галина Олександрівна |
Ключові слова: | Іншомовна професійна компетентність знання іноземна мова іноземна мова майбутній вчитель уміння навички професійна діяльність особистість розвиток |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка |
Бібліографічний опис: | Бондар Г. Іншомовна професійна компетентність майбутніх фахівців педагогічного профілю як теоретична проблема // Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С.58-61. |
Короткий огляд (реферат): | У той же час аналіз публікацій свідчить про те, що незважаючи на значну вивченість теоретичних і практичних аспектів мовної підготовки фахівців, проблема формування іншомовної професійної компетентності саме майбутніх вчителів початкових класів не знайшла місця в науковій літературі. Питання формування іншомовної професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів вимагає особливої уваги і окремого наукового дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12342 |
ISSN: | 2521-1919(Online) 2415-7988(Print) |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
165-Текст статті-253-1-10-20191217.pdf | 712,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.