Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350
Назва: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Литвиненко, Віктор Юрійович
Ключові слова: нетрадиційний,
мова,
нестандартний,
науковці
школа,
учитель,
урок,
іноземна,
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Литвиненко В.Ю. НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи» 9 квітня 2020 року, м. Кам’янець-Подільський, С. 200-202
Серія/номер: УДК;81'243 (100) (06)
Короткий огляд (реферат): Особливість нетрадиційних уроків полягає в тому, щоб структурований зміст і форми викликали інтерес в учнів, сприяли їх оптимальному розвитку і вихованню.
Опис: Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко В.Ю_Тези.pdfНестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки.290,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.