Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350
Title: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: нетрадиційний,
мова,
нестандартний,
науковці
школа,
учитель,
урок,
іноземна,
Issue Date: Mar-2020
Publisher: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Citation: Литвиненко В.Ю. НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи» 9 квітня 2020 року, м. Кам’янець-Подільський, С. 200-202
Series/Report no.: УДК;81'243 (100) (06)
Abstract: Особливість нетрадиційних уроків полягає в тому, щоб структурований зміст і форми викликали інтерес в учнів, сприяли їх оптимальному розвитку і вихованню.
Description: Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвиненко В.Ю_Тези.pdfНестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки.290,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.