Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350
Title: | НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Authors: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Keywords: | нетрадиційний, мова, нестандартний, науковці школа, учитель, урок, іноземна, |
Issue Date: | Mar-2020 |
Publisher: | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
Citation: | Литвиненко В.Ю. НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи» 9 квітня 2020 року, м. Кам’янець-Подільський, С. 200-202 |
Series/Report no.: | УДК;81'243 (100) (06) |
Abstract: | Особливість нетрадиційних уроків полягає в тому, щоб структурований зміст і форми викликали інтерес в учнів, сприяли їх оптимальному розвитку і вихованню. |
Description: | Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12350 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Литвиненко В.Ю_Тези.pdf | Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Творчі педагоги постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки. | 290,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.