Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12352
Назва: | СЕРЕДНІЙ ПОКАЗНИК УСПІШНОСТІ УЧНІВ, ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ (ДОСВІД ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖІВ) |
Автори: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Ключові слова: | колеж вивчення учитель вивчення французької мови школа французька урок навчання педагог наука |
Дата публікації: | січ-2020 |
Видавництво: | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький, Україна) |
Бібліографічний опис: | СЕРЕДНІЙ ПОКАЗНИК УСПІШНОСТІ УЧНІВ, ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ (ДОСВІД ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖІВ) Матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «ІНОЗЕМНА МОВА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ: ПРОБЛЕМИ ТА СТРАТЕГІЇ» 20 лютого 2020 року С. 122-124 |
Серія/номер: | УДК;81'242 (100) (04) |
Короткий огляд (реферат): | Про надійність оцінювання можна говорити тоді, коли кілька учителів оцінили учнівську роботу однаково. Це ж саме можна сказати про учнівські роботи, при перевірці яких кілька вчителів визначили однаковий середній бал і однакове відхилення. |
Опис: | Про надійність оцінювання можна говорити тоді, коли кілька учителів оцінили учнівську роботу однаково. Це ж саме можна сказати про учнівські роботи, при перевірці яких кілька вчителів визначили однаковий середній бал і однакове відхилення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12352 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
article_Lytvynenko.pdf | 230,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.