Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСовгіра, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorАкімкіна, С.А.-
dc.date.accessioned2020-05-25T11:12:03Z-
dc.date.available2020-05-25T11:12:03Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationПриродничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020.- 154-156 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12508-
dc.description.abstractявляє собою складну систему, в якості «структурної одиниці» якою можна виділити пізнавальну дію. Пізнавальну дію слід розглядати як більш широке поняття, ніж «розумові операції», які є лише елементами цілісного пізнавального акту і самі по собі можуть і не мати результативного завершення. Пізнавальна дія характеризується усвідомленням мети, в силу чого усвідомлюється і сама дія, що веде до досягнення мети. Однак, пізнавальна дія відрізняється від пізнавальної діяльності. Основна відмінність полягає в тому, що в окремій пізнавальній дії не виявляються всі необхідні етапи пізнання. Пізнавальна діяльність в цілому складається з внутрішніх взаємопов'язаних дій, логічна послідовність яких і визначає її структуру.uk_UA
dc.publisherСочінськийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[50:37](082)-
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleСУТЬ ПОНЯТТЯ ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
совгіра 154-156.pdf834,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.