Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12569
Title: УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Keywords: модернізація
навчання
освітнє середовище
дидактичне проектування
Issue Date: 10-Nov-2019
Publisher: ВПЦ Візаві
Citation: Байдюк Л. М. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи: Матеріали Пятої Міжнародної науково-практичної конференції, м.Умань, 11-12 жовтня 2019 року // Folia Comeniana : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я.А.Коменського / гол.ред. Осадченко І.І. - Умань: ВПЦ "Візаві", 2019. - 272 с.
Series/Report no.: УДК;37(477) (06)
М;74
Abstract: Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у контексті модернізації освітнього середовища ми розглядаємо як складний та суперечливий процес удосконалення всіх сторін професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи, причому навчання як ключову категорію дидактики ми, слідом за С. Ніколаєвою, будемо розуміти як акт взаємодії того, хто навчає, з тим, кого навчають, з метою передачі одним і засвоєння іншим соціального досвіду [2, с. 15]. Схарактеризуємо умови формування майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у контексті модернізації освітнього середовища.
Description: у тезах розглядаються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у контексті модернізації освітнього середовища
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12569
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.