Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12578
Назва: Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу
Інші назви: Науково-практичний економічний журнал "Економічні студії"
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: пошуковий маркетинг
цифровий маркетинг
SEO-оптимізація
контент-маркетин
маркетинг у соціальних медіа
пошукова оптимізація
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В., Дацюк А. М. Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу. Науково-практичний економічний журнал «Економічні студії». 2019. № 4 (26). С.35-38
Серія/номер: УДК;339.138
Короткий огляд (реферат): У даній статті досліджено історію інтернет-маркетингу. Розглянуто теоретичну сутність цифрового і пошукового маркетингу. Розкрито основні та нетрадиційні складові пошукової оптимізації веб-сайтів, зокрема особливу увагу приділено контент-маркетингу, як новому перспективному засобу просування в мережі. Вказується, що роль маркетингового впливу на цільову аудиторію дедалі більше зростає. З’ясовано, що цифровий маркетинг активізується після появи інтересу у потенційного покупця, а сигналом до початку активної фази цифрового маркетингу є подача запиту до пошукових систем. Підкреслюється, що парадигма і концепція цифрового маркетингу, проявляються у філософії: «Співпрацюй з тими, хто цього хоче». Встановлено, що нині домінуючою пошуковою системою у світовому пошуку є Google.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12578
ISSN: 2311–9306
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEARCH ENGINE MARKETING.pdf785,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.