Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолонтаєвська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-30T17:58:59Z-
dc.date.available2020-05-30T17:58:59Z-
dc.date.issued2019-11-22-
dc.identifier.citationКолонтаєвська С. В. Вплив мультиплікаційних фільмів на формування гендерних стереотипів у дітей старшого дошкільного віку. Теорія та практика сучасної науки та освіти. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 листопада 2019 р., м. Дніпро. Частина І. / Наук. ред. О.Ю.Висоцький. – Дніпро: СПД «Охотнік», 2019. – 422 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12634-
dc.descriptionУ сучасних умовах важливим фактором, що впливає на процес гендерної орієнтації, є передовсім медіа-простір. Саме ним стає мультиплікація. Кожен мультиплікаційний фільм містить персонажів, які уособлюють притаманні для даного суспільства моделі «жіночої» або «чоловічої» поведінкиuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі телебачення відіграє важливу роль, воно є найпопулярнішим засобом масової інформації. Якщо основним джерелом впливу на формування гендерних стереотипів дошкільників є сім’я, то одним з небагатьох доступних чинників формування гендерних стереотипів є перегляд дитячих мультфільмів.uk_UA
dc.publisherДніпро - СПД «Охотнік»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;303-
dc.relation.ispartofseriesББК;63.3-
dc.subjectмультиплікаційні фільмиuk_UA
dc.subjectгендерні стереотипиuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectмультиплікаціїuk_UA
dc.titleВплив мультиплікаційних фільмів на формування гендерних стереотипів у дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези....pdf566,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.