Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12643
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Автори: Нагайчук, Олена Валеріівна
Мельникович, Анастасія Миколаївна
Ключові слова: інтелектуальний розвиток
інтелектуальна активність
інтелектуально-спонукальний мотив
здатності діяти подумки вчитель трудового навчання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»
Бібліографічний опис: О.В. Нагайчук, А.М. Мельникович ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вип. 1. С. 148-152
Серія/номер: УДК;373.5.091.2:62]:37.091.33-027.22:796
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано та обґрунтовано педагогічні умови для розвитку інтелекту учнів основної школи на уроках трудового навчання: розвиток здатності діяти подумки як інтегральної характеристики інтелекту; стимулювання інтелектуальної активності; забезпечення домінування інтелектуально-спонукального мотиву в структурі мотивації інтелектуальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12643
ISBN: 978-966-2696-91-2
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogіchnі_umovi_іntelektual'noї_dіyal'nostі.pdf268,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.