Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12643
Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Нагайчук, Олена Валеріівна Мельникович, Анастасія Миколаївна |
Ключові слова: | інтелектуальний розвиток інтелектуальна активність інтелектуально-спонукальний мотив здатності діяти подумки вчитель трудового навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля» |
Бібліографічний опис: | О.В. Нагайчук, А.М. Мельникович ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вип. 1. С. 148-152 |
Серія/номер: | УДК;373.5.091.2:62]:37.091.33-027.22:796 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано та обґрунтовано педагогічні умови для розвитку інтелекту учнів основної школи на уроках трудового навчання: розвиток здатності діяти подумки як інтегральної характеристики інтелекту; стимулювання інтелектуальної активності; забезпечення домінування інтелектуально-спонукального мотиву в структурі мотивації інтелектуальної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12643 |
ISBN: | 978-966-2696-91-2 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogіchnі_umovi_іntelektual'noї_dіyal'nostі.pdf | 268,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.