Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Максим Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-16T06:19:52Z-
dc.date.available2020-06-16T06:19:52Z-
dc.date.issued2020-04-09-
dc.identifier.citationБарвінок М.В. Стан та перспективи електронної комерції в Україні. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., 9 квіт. 2020 р., м. Умань / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [за ред. О. Г. Чирви]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. – 285 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12684-
dc.descriptionелектронна торгівля на світовому ринку ототожнюється з поняттям електронна комерція. Українці все більше починають використовувати інформаційний простір для здійснення різноманітних операційuk_UA
dc.description.abstractПочаток існування Internet-економіки можна пов’язати із проривом системи WWW у середині 90-х років. З того часу Internet перетворився на сервіс, інтегровану глобальну мережу з різноманітними мультимедійними цілями. Такі поняття, як електронна комерція, електронний бізнес, Internet-економіка, цифрова економіка є відносно недавніми конструкціями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;347.7-
dc.relation.ispartofseriesББК;330.47-
dc.subjectкомерціяuk_UA
dc.subjectпродажuk_UA
dc.subjecte-comerceuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleСТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barvinok_tezy09042020.pdf300,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.