Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12684
Title: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ
Authors: Барвінок, Максим Володимирович
Keywords: комерція
продаж
e-comerce
торгівля
електронна комерція
бізнес
Issue Date: 9-Apr-2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Барвінок М.В. Стан та перспективи електронної комерції в Україні. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., 9 квіт. 2020 р., м. Умань / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [за ред. О. Г. Чирви]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. – 285 с.
Series/Report no.: УДК;347.7
ББК;330.47
Abstract: Початок існування Internet-економіки можна пов’язати із проривом системи WWW у середині 90-х років. З того часу Internet перетворився на сервіс, інтегровану глобальну мережу з різноманітними мультимедійними цілями. Такі поняття, як електронна комерція, електронний бізнес, Internet-економіка, цифрова економіка є відносно недавніми конструкціями.
Description: електронна торгівля на світовому ринку ототожнюється з поняттям електронна комерція. Українці все більше починають використовувати інформаційний простір для здійснення різноманітних операцій
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12684
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barvinok_tezy09042020.pdf300,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.