Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12693
Назва: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку
Автори: Гарбар, Світлана Володимирівна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
діти дошкільного віку
засоби масової інформації
мультимедіа
Дата публікації: 24-кві-2020
Видавництво: Харків, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, факультет психології.
Бібліографічний опис: Гарбар С.В. «ВЕКТОРИ ПСИХОЛОГІЇ – 2020». Матеріали Міжнародної молодіжної наукової конференції (24 квітня 2020 р., м. Харків, Україна). - Харків. С.94-97
Серія/номер: УДК;612.821.(082)
ББК;88.34
Короткий огляд (реферат): Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього засобів інформаційно-комунікаційних технологій, які проникають в усі сфери людської діяльності, утворюють глобальний інформаційний простір. На фоні соціально-економічних перетворень, що спостерігаються в українському суспільстві, дедалі гостріше постає питання використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12693
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Гарбар С.В Харків.Вектори псих. 24.04.2020 (1).pdfСучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього засобів інформаційно-комунікаційних технологій, які проникають в усі сфери людської діяльності, утворюють глобальний інформаційний простір. На фоні соціально-економічних перетворень, що спостерігаються в українському суспільстві, дедалі гостріше постає питання використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку.411,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.