Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12732
Title: | Критерії добору хмарних сервісів для використання в освітньому процесі |
Authors: | Ткачук, Галина Володимирівна Стеценко, Володимир Петрович |
Keywords: | хмарний сервіс інформаційні технології хмарні технології |
Issue Date: | 14-Nov-2019 |
Publisher: | Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. |
Citation: | Ткачук Г. В., Стеценко В. П. Критерії добору хмарних сервісів для використання в освітньому процесі. Інформаційно-комп’ютерні технології: стан, досягнення та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 14–15 листопада 2019 р. Житомир, 2019. С.150-151 |
Series/Report no.: | УДК;378.147:004.588 |
Abstract: | Розвиток інформаційних технологій породжує велику кількість різноманітних хмарних сервісів, які можна використовувати в освітньому процесі. Процес добору хмарних сервісів повинен ґрунтуватись на певних критеріях, які враховують цілі навчання, форму організації освітньої діяльності, категорію учасників освітнього процесу тощо. У роботі розглядаються такі критерії добору хмарних сервісів для організації навчання: мультитенантність; самообслуговування у процесі реєстрації; контроль, налаштування та управління додатками та користувачам сервісу; наявність механізму підтримки унікальних ідентифікаторів та перевірки достовірності користувачів сервісу. Хмарні сервіси, дібрані відповідно до вказаних критеріїв можуть бути взаємозамінними, що залежить від мети використання та вікових груп. Хмарні сервіси є різними за складністю при використанні їх в освітньому процесі, тому педагогічні працівники можуть обирати необхідний сервіс відповідно до вказаних критеріїв. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12732 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ткачук-СтеценкоВП.pdf | 139,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.