Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12732
Title: Критерії добору хмарних сервісів для використання в освітньому процесі
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Володимир Петрович
Keywords: хмарний сервіс
інформаційні технології
хмарні технології
Issue Date: 14-Nov-2019
Publisher: Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.
Citation: Ткачук Г. В., Стеценко В. П. Критерії добору хмарних сервісів для використання в освітньому процесі. Інформаційно-комп’ютерні технології: стан, досягнення та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 14–15 листопада 2019 р. Житомир, 2019. С.150-151
Series/Report no.: УДК;378.147:004.588
Abstract: Розвиток інформаційних технологій породжує велику кількість різноманітних хмарних сервісів, які можна використовувати в освітньому процесі. Процес добору хмарних сервісів повинен ґрунтуватись на певних критеріях, які враховують цілі навчання, форму організації освітньої діяльності, категорію учасників освітнього процесу тощо. У роботі розглядаються такі критерії добору хмарних сервісів для організації навчання: мультитенантність; самообслуговування у процесі реєстрації; контроль, налаштування та управління додатками та користувачам сервісу; наявність механізму підтримки унікальних ідентифікаторів та перевірки достовірності користувачів сервісу. Хмарні сервіси, дібрані відповідно до вказаних критеріїв можуть бути взаємозамінними, що залежить від мети використання та вікових груп. Хмарні сервіси є різними за складністю при використанні їх в освітньому процесі, тому педагогічні працівники можуть обирати необхідний сервіс відповідно до вказаних критеріїв.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12732
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук-СтеценкоВП.pdf139,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.