Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12737
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ Г. С. КОСТЮКА У СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ
Автори: Харченко, Наталія Анатоліївна
Ключові слова: Теоретико-методологічні засади
теорія Г. С. Костюка
сучасна освітня практика
монографія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавець «Сочінський М. М.»
Бібліографічний опис: Теоретико-методологічні засади застосування теорії Г. С. Костюка у сучасній освітній практиці : монографія / Харченко Надія Анатоліївна; МОН України, Уманський держ. пед. у-тет імені Павла Тичини. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2019. – 188 с.
Серія/номер: УДК;159.9 (477) (092) : 37 (02)
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено аналізу теоретико-методологічних засад застосування теорії Г. С. Костюка в сучасній освітній практиці, розглянуто основні тенденції, які вплинули на формування наукових поглядів Г. С. Костюка, акцентовано увагу на ранньому періоді наукового становлення вченого як передумови його подальших досліджень у галузі психології, подано особистісну характеристику Г. С. Костюка як творця вітчизняної психологічної школи, яка також детально проаналізована у монографії. Визначено можливості застосування наукового доробку Г. С. Костюка в емпіричних психолого-педагогічних дослідженнях. Монографія стане в нагоді психологам, педагогам, історикам та іншим фахівцям, які цікавляться видатними постатями сучасної науки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12737
ISBN: 978-966-304-316-6
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко (условні сторінки).pdf1,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.