Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12737
Назва: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ Г. С. КОСТЮКА У СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ |
Автори: | Харченко, Наталія Анатоліївна |
Ключові слова: | Теоретико-методологічні засади теорія Г. С. Костюка сучасна освітня практика монографія |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Видавець «Сочінський М. М.» |
Бібліографічний опис: | Теоретико-методологічні засади застосування теорії Г. С. Костюка у сучасній освітній практиці : монографія / Харченко Надія Анатоліївна; МОН України, Уманський держ. пед. у-тет імені Павла Тичини. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2019. – 188 с. |
Серія/номер: | УДК;159.9 (477) (092) : 37 (02) |
Короткий огляд (реферат): | Монографію присвячено аналізу теоретико-методологічних засад застосування теорії Г. С. Костюка в сучасній освітній практиці, розглянуто основні тенденції, які вплинули на формування наукових поглядів Г. С. Костюка, акцентовано увагу на ранньому періоді наукового становлення вченого як передумови його подальших досліджень у галузі психології, подано особистісну характеристику Г. С. Костюка як творця вітчизняної психологічної школи, яка також детально проаналізована у монографії. Визначено можливості застосування наукового доробку Г. С. Костюка в емпіричних психолого-педагогічних дослідженнях. Монографія стане в нагоді психологам, педагогам, історикам та іншим фахівцям, які цікавляться видатними постатями сучасної науки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12737 |
ISBN: | 978-966-304-316-6 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харченко (условні сторінки).pdf | 1,72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.