Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12900
Назва: Перспективи інноваційного розвитку освіти та науки на основі використання концепції «трикутника знань»
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: інноваційна діяльність
інноваційна економіка
вища освіта
трикутник знань
університетська діяльність
заклад вищої освіти
Дата публікації: 20-тра-2020
Видавництво: Львівський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти та науки на основі використання концепції «трикутника знань» // О. Л. Богашко // Вдосконалення фінансово-кредитного механізму забезпечення інноваційного розвитку економіки: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Частина 2. Дубляни, 2020. С. 76-78.
Серія/номер: УДК;336:330.3
Короткий огляд (реферат): Система вищої освіти та наукових досліджень в Україні знаходиться в постійному процесі трансформації. Багаторічні політичні реформи вищої освіти часом призводили лише до дублювання заходів освітньої, наукової та інноваційної діяльності. Концепція «трикутника знань» являє собою системний підхід регулювання інноваційних процесів, на відміну від процесів трансферу знань і комерціалізації наукових досліджень, що мають лінійний характер. Вона пов’язує між собою три сфери – освіту і підготовку кадрів, академічні дослідження і генерацію знань, а також бізнес-інновації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12900
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspektyvy_innovatsiinoho.pdf621,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.