Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12985
Title: Особливості формування індивідуального стилю управління закладом освіти у процесі підготовки менеджерів освіти
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Keywords: освіта
менеджер освіти
управління закладом освіти
індивідуальний стиль
Issue Date: 28-Oct-2020
Publisher: Інтернет-конференція, м. Глухів
Citation: Стеценко Н.М., Ткачук Г.В. Особливості формування індивідуального стилю управління закладом освіти у процесі підготовки менеджерів освіти: Збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання», м. Глухів, 28-29 жовтня 2020 року. С.87.
Abstract: Проблема формування стилю управління останнім часом набула особливого значення. Науковці вважають, що стиль управління має значний вплив на діяльність не лише керівника, а й всієї організації. Підібраний керівником стиль управління впливатиме на вирішення проблем стосовно підбору кадрів, на усвідомлення управлінцем власної поведінки, а також може призвести до зміни ставлення до певних ситуацій. Стиль управління, яким керується у своїй діяльності керівник закладу освіти, є головною ознакою ефективності його роботи. Індивідуальний стиль управління – це певна система відповідних форм, методів, технологій та засобів керівника, за допомогою якої керівник досягає поставленої мети. Формування та розвиток індивідуального стилю – це тривалий процес, який бере початок ще з періоду навчання у закладі вищої освіти і триває впродовж усієї управлінської діяльності керівника. Розглянемо систему підготовки майбутнього фахівця-управлінця в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12985
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук_Стеценко_Тези.pdf142,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.