Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Назва: | Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Автори: | Кравчук, Неля Павлівна |
Ключові слова: | компетентність соціальна компетентність соціалізація майбутні фахівці дошкільної освіти методологічні підходи професійна підготовка вихователь заклади дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Кравчук Н.П. Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. Умань : Візаві, 2020. С. 105–112. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:001.8 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати теоретичного дослідження поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, а також проаналізовано методологічні підходи до формування соціальної компетентності. Доведено, що соціальна компетентність є результатом професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка проявляється у готовності творчо вирішувати професійні завдання, соціальною відповідальністю за результати своєї діяльності та повноцінного виконання соціальних функцій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 495,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.