Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Назва: Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти
Автори: Кравчук, Неля Павлівна
Ключові слова: компетентність
соціальна компетентність
соціалізація
майбутні фахівці дошкільної освіти
методологічні підходи
професійна підготовка
вихователь
заклади дошкільної освіти
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Кравчук Н.П. Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. Умань : Візаві, 2020. С. 105–112.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:001.8
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати теоретичного дослідження поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, а також проаналізовано методологічні підходи до формування соціальної компетентності. Доведено, що соціальна компетентність є результатом професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка проявляється у готовності творчо вирішувати професійні завдання, соціальною відповідальністю за результати своєї діяльності та повноцінного виконання соціальних функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf495,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.