Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.contributor.authorІщенко, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T08:30:30Z-
dc.date.available2020-11-25T08:30:30Z-
dc.date.issued2020-04-22-
dc.identifier.citationВозносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97uk_UA
dc.identifier.issn2415-7872-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовки майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі діяльнісного підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що в методичній підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів необхідно виділити ті види діяльності, якими має оволодіти студент, і забезпечувати виконання цих видів діяльності під час навчальних занять. Установлено, що основу формування здоров’язберігаючої компетентності в майбутніх учителів математики покладено, власне, на вивчення дисципліни «Методика навчання математики», а також на вивчення дисципліни «Елементарна математика», яка тісно пов’язана із шкільним курсом математикиuk_UA
dc.publisherТОВ «ТВОРИ»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-51:51]:37.017:613-
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.31652/2415-7872-2020-62-93-97-
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectвалеологічний супровідuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителя математикиuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.titleДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові записки 62-сторінки-93-97.pdfВозносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97313,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.