Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возносименко, Дарія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Іщенко, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T08:30:30Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T08:30:30Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-22 | - |
dc.identifier.citation | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2415-7872 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовки майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі діяльнісного підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що в методичній підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів необхідно виділити ті види діяльності, якими має оволодіти студент, і забезпечувати виконання цих видів діяльності під час навчальних занять. Установлено, що основу формування здоров’язберігаючої компетентності в майбутніх учителів математики покладено, власне, на вивчення дисципліни «Методика навчання математики», а також на вивчення дисципліни «Елементарна математика», яка тісно пов’язана із шкільним курсом математики | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ «ТВОРИ» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-51:51]:37.017:613 | - |
dc.relation.ispartofseries | DOI;10.31652/2415-7872-2020-62-93-97 | - |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.subject | валеологічний супровід | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя математики | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.title | ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наукові записки 62-сторінки-93-97.pdf | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97 | 313,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.