Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102
Title: | ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ |
Authors: | Возносименко, Дарія Анатоліївна Іщенко, Галина Володимирівна |
Keywords: | здоров’язбереження валеологічний супровід підготовка вчителя математики діяльнісний підхід |
Issue Date: | 22-Apr-2020 |
Publisher: | ТОВ «ТВОРИ» |
Citation: | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97 |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-51:51]:37.017:613 DOI;10.31652/2415-7872-2020-62-93-97 |
Abstract: | У статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовки майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі діяльнісного підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що в методичній підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів необхідно виділити ті види діяльності, якими має оволодіти студент, і забезпечувати виконання цих видів діяльності під час навчальних занять. Установлено, що основу формування здоров’язберігаючої компетентності в майбутніх учителів математики покладено, власне, на вивчення дисципліни «Методика навчання математики», а також на вивчення дисципліни «Елементарна математика», яка тісно пов’язана із шкільним курсом математики |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13102 |
ISSN: | 2415-7872 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Наукові записки 62-сторінки-93-97.pdf | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97 | 313,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.