Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13224
Назва: | Значення навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» у формуванні «soft-skills» молодших бакалаврів соціальної роботи». |
Автори: | Албул, Ірина Володимирівна |
Ключові слова: | «soft skills» соціальна робота молодший бакалавр соціальна педагогіка |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Албул І.В. Значення навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» у формуванні «soft-skills» молодших бакалаврів соціальної роботи». Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 15 жовтня 2020 р.) / [ред. кол. : Коляда Н.М. та ін.]. Умань : ВІЗАВІ, 2020. 256 с. С.11-14 |
Короткий огляд (реферат): | Представлено можливості навальної дисципліни "Соціальна педагогіка" у формуванні «soft skills» молодших бакалаврів спеціальності 231 Соціальна робота. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13224 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Албул І.В. Soft skills.pdf | • Албул І.В. Значення навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» у формуванні «soft-skills» молодших бакалаврів соціальної роботи». Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 15 жовтня 2020 р.) / [ред. кол. : Коляда Н.М. та ін.]. Умань : ВІЗАВІ, 2020. 256 с. С.11-14 | 246,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.