Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13224
Назва: Значення навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» у формуванні «soft-skills» молодших бакалаврів соціальної роботи».
Автори: Албул, Ірина Володимирівна
Ключові слова: «soft skills»
соціальна робота
молодший бакалавр
соціальна педагогіка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Албул І.В. Значення навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» у формуванні «soft-skills» молодших бакалаврів соціальної роботи». Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 15 жовтня 2020 р.) / [ред. кол. : Коляда Н.М. та ін.]. Умань : ВІЗАВІ, 2020. 256 с. С.11-14
Короткий огляд (реферат): Представлено можливості навальної дисципліни "Соціальна педагогіка" у формуванні «soft skills» молодших бакалаврів спеціальності 231 Соціальна робота.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13224
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Албул І.В. Soft skills.pdf• Албул І.В. Значення навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» у формуванні «soft-skills» молодших бакалаврів соціальної роботи». Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 15 жовтня 2020 р.) / [ред. кол. : Коляда Н.М. та ін.]. Умань : ВІЗАВІ, 2020. 256 с. С.11-14246,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.