Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-12-01T08:59:41Z-
dc.date.available2020-12-01T08:59:41Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationProblematyka wdrażania podejścia płci w procesie szkolenia pracowników społecznych. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 7. Том 2 / упоряд. О.Б. Петренко ; ред. кол. : О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. – Рівне : РДГУ, 2018. – С. 17–25.uk_UA
dc.identifier.issn2411-4553-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13230-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових праць, впровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, ввести в науковий дискурс внесок жінки в історії соціальної роботи, співставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях встановлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою.uk_UA
dc.publisherРівне : РДГУuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectісторія соціальної роботиuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titlePROBLEMATYKA WDRAŻANIA PODEJŚCIA PŁCI W PROCESIE SZKOLENIA PRACOWNIKÓW SPOŁECZNYCHuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko_stattya.pdf440,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.