Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Юрійович-
dc.date.accessioned2020-12-22T08:25:20Z-
dc.date.available2020-12-22T08:25:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПольські музеї в соціальні мережі Facebook: історія, теорія, практика. QUO VADIS? Польські історичні студії (XIX– перша половина XX століття): колективна монографія / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Історичний факультет, Польський культурно-освітній центр; [ ред. Колег. Горохівський П.І., Гордієнко В.В., Кривошея І.І., Священко З.В.]. Київ: КНТ, 2020. С.293-305.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-373-020-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13321-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється можливості використання музеями Східної Європи, зокрема Польщі мережі Інтернет для представлення своїх колекцій у віртуальному просторі. Маркетинг музеїв в соціальних мережах позитивно сприймається «Digital natives» (тими, хто виріс в епоху Інтернету) і «digital immigrants» (Тими, хто виріс не в епоху Інтернету). Все частіше позитивним досвідом в сфері Інтернет-маркетингу є обмін не тільки своїми поштовими ящиками, а й особистими акаунтами у соціальних мережах серед музейних працівників, де також часто здійснюється публікується інформація із офіційних сторінок музеїв. Для працівників музеїв Facebook дуже важливий, як інформаційне поле однодумців. Так як там можна швидко знайти людей, які працюють в тому чи іншому музеї світу, зв'язатися з ними, відправити повідомлення. Facebook для музейного працівника є сьогодні джерелом нових знань і контактів.uk_UA
dc.publisherВидавництво КНТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;УДК 94(438)" 1800/1950"( 02)-
dc.subjectПольщаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectмузеїuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectСхідна Європаuk_UA
dc.titleПольські музеї в соціальні мережі Facebook: історія, теорія, практикаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття в монографії.pdf4,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.