Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13321
Title: Польські музеї в соціальні мережі Facebook: історія, теорія, практика
Authors: Куценко, Сергій Юрійович
Keywords: Польща
соціальні мережі
Інтернет
музеї
комунікація
інформація
Східна Європа
Issue Date: 2020
Publisher: Видавництво КНТ
Citation: Польські музеї в соціальні мережі Facebook: історія, теорія, практика. QUO VADIS? Польські історичні студії (XIX– перша половина XX століття): колективна монографія / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Історичний факультет, Польський культурно-освітній центр; [ ред. Колег. Горохівський П.І., Гордієнко В.В., Кривошея І.І., Священко З.В.]. Київ: КНТ, 2020. С.293-305.
Series/Report no.: УДК;УДК 94(438)" 1800/1950"( 02)
Abstract: У статті висвітлюється можливості використання музеями Східної Європи, зокрема Польщі мережі Інтернет для представлення своїх колекцій у віртуальному просторі. Маркетинг музеїв в соціальних мережах позитивно сприймається «Digital natives» (тими, хто виріс в епоху Інтернету) і «digital immigrants» (Тими, хто виріс не в епоху Інтернету). Все частіше позитивним досвідом в сфері Інтернет-маркетингу є обмін не тільки своїми поштовими ящиками, а й особистими акаунтами у соціальних мережах серед музейних працівників, де також часто здійснюється публікується інформація із офіційних сторінок музеїв. Для працівників музеїв Facebook дуже важливий, як інформаційне поле однодумців. Так як там можна швидко знайти людей, які працюють в тому чи іншому музеї світу, зв'язатися з ними, відправити повідомлення. Facebook для музейного працівника є сьогодні джерелом нових знань і контактів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13321
ISSN: 978-966-373-020-5
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття в монографії.pdf4,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.