Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428
Title: | УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | Байдюк, Любов Миколаївна |
Keywords: | технологія методика педагогічні технології особистісно-орієнтований підхід інтеграція мотивація |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Байдюк Л. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ // Проблеми підготовки сучасного вчител. Вип. 1(21), ч.2 / МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І.І.Демченко]. - Умань : Візаві, 2020. с.14-22 |
Series/Report no.: | УДК;371.13 УДК;378.018.8:373.3.011.3 – 051:81'243 |
Abstract: | у статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності. Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428 |
ISSN: | 2307-4914 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdf | у статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. | 331,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.