Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13502
Назва: | Інтеграція знань з природничо-наукових дисциплін у світлі компетентнісної парадигми освіти |
Автори: | Ткаченко, Ігор Анатолійович Краснобокий, Юрій Миколайович |
Ключові слова: | Інтеграція природничих наук Інтегративні процеси в освіті Природничо-наукова освіта Предмет природничих наук Міждисциплінарні зв’язки Компетентнісний підхід Інтегративні курси Методика навчання природничих наук |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Ткаченко І.А., Краснобокий Ю.М. Інтеграція знань з природничо-наукових дисциплін у світлі компетентнісної парадигми освіти. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. / Головний редактор Величко С.П. – Випуск 13. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. С. 100 – 107. |
Серія/номер: | УДК;371.53 |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є теоретичне обгрунтування необхідності, врахування та створення можливостей до забезпечення освітнього процесу у старшій школі щодо вивчення циклу природничо-наукових дисциплін на інтеграційній основі. Сучасний випускник закладу середньої освіти повинен знати фундаментальні закони природи, еволюцію неорганічної і органічної матерії, біосфери, ноосфери, розвитку людини; уміти оцінювати проблеми взаємозв’язку індивіда, людського суспільства і природи; володіти загальними уявленнями про матеріальну першооснову Всесвіту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13502 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтегр. знань з прир.-наук. дисц. у світлі компетент. парадигми освіти.pdf | 4,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.