Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13599
Title: Використання сучасних цифрових технологій у маркетингу
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: цифровий простір
цифрова економіка
цифровізація
цифрові технології
маркетинг
діджитал-маркетинг
цифровий маркетинг
нативна реклама
Issue Date: 26-Mar-2021
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Богашко О. Л. Використання сучасних цифрових технологій у маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання] : Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С. Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 309–311
Series/Report no.: УДК;658.8:338(066)
Abstract: Перехід до цифрової економіки – необхідна вимога сьогодення. Цифровізація економіки дає можливість людині полегшити вирішення багатьох завдань, пов’язаних з роботою, пошуком інформації. Цифровізація відкриває широкі можливості для розвитку бізнесу. Особливого значення набувають комунікативні можливості цифрових каналів. Велика швидкість, зручність сприяли появі такого виду маркетингу, як digital-маркетинг. У сучасний період методи маркетингу, які бізнес традиційно використовував і використовує (друкована реклама, пряма поштова розсилка, радіореклама і багато інших) поступово відходять і на зміну приходять цифрові технології. Зараз успіх будь-якого бізнесу багато в чому залежить від того, наскільки він ефективно буде застосовувати цифровий маркетинг, який є абсолютно інноваційним підходом до споживача; новою тактикою, стратегією розуміння його поведінки, як в мережі, так і на ринку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13599
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vykorystannia_suchasnykh.pdf647 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.